Friday 12 October 2012

TAHUKAH KAMU ? Wanita….

Views









o   TAHUKAH KAMU ? Wanita….


*      Bila seorang perempuan mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

*      Bila seorang perempuan tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

*      Perempuan sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai perempuan yang patah hati bila hungan mereka putus di tengah jalan )

*      Sekiranya seorang perempuan jatuh cinta dengan seorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

*      Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat ~ J

*      Perempuan memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.

*      Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, Tolak cintanya dengan lembut, Jangan berkasar sbeab ada satu semangat dalam diri perempuan yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja.

*      Sekiranya seorang gadis mula menjauhi diri darimu selepas kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia seorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.

*      Perempuan suka meluahkan apa yang mereka rasa. Dari segi muzik , puisi , lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

*      Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ini langsung tak berguna.





















No comments:

Post a Comment